Zoeken in deze blog

Blogarchief

zaterdag 15 mei 2010

Opgeslagen Werkruimte (Workspace) in InDesign

Ik gebruik op elke computer waar ik mee werk mijn eigen werkruimte. Persoonlijk vind ik dat Adobe daar inmiddels wat beter over na had moeten denken en dit eenvoudig zou moeten regelen met importeren en exporteren, zeker voor de freelancers onder ons.
Als je een eigen workspace aanmaakt in InDesign wordt deze op de volgende locatie op je computer opgeslagen als een XML bestand.

Voor Windows:
C:\Documents and Settings\Gebruiker\Application Data\Adobe\InDesign\Version 6.0\Workspace


Voor Mac:
Thuismap / Bibliotheek / Preferences / Adobe InDesign / Version 6.0 (of ouder) / en_GB (of nl bij Nederlandse versie) / Workspaces / ... .xml 

Met dank aan DTPPartner voor haar uitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.

Indien nodig zal ik zo spoedig mogelijk reageren.