Zoeken in deze blog

Blogarchief

zaterdag 14 maart 2009

1 jaar DTP District


Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik met DTP District gestart ben. Het plan was om de notities die ik altijd bijhield in een notitieboekje nu online te zetten zodat ik het overal kan raadplegen waar een computer met internet aansluiting is maar zeker niet met de intentie het te delen met de rest van deze aardkloot. Onervarenheid maakte het dat ik het blog niet afschermde en er al spoedig bezoekers op het blog afkwamen (vaak binnen een uur zijn de berichten al te vinden op Google). Dan wordt je nieuwsgierig en zoek je een manier om te zien waarnaar gezocht wordt en vooral ook wie. DTP District heeft vaste bezoekers maar ook veel nieuwe bezoekers naar informatie zoals ikzelf ook op zoek ben op de vele meestal Engelstalige DTP-blogs. Inmiddels is het meer dan mijn "online notitieboekje" omdat ik aan de hand van de statistieken ga zoeken naar de informatie waarnaar gezocht wordt. Een geweldige manier om informatie te vergaren en scherp te blijven voor alles wat er speelt in DTP-land. Inmiddels is het blog uitgebreid met een site waarop downloads en de in de loop der jaren vergaarde links te vinden zijn.
Klik hier om naar de site te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.

Indien nodig zal ik zo spoedig mogelijk reageren.