Zoeken in deze blog

Blogarchief

donderdag 14 maart 2013

DTP District blog - alweer 5 jaar

Het is alweer 5 jaar geleden dat ik dit blog begonnen ben. Ik update niet zo frequent meer als ik begonnen ben maar toch blijft dit een makkelijke manier om notities te maken en de eventuele bezoeker  aan informatie te helpen. Inmiddels heb ik mij wat meer verdiept in Wordpress dus ook daarover zal soms wat informatie de revue passeren. In het verleden werkte ik veel met Websitebaker maar dit CMS had veel beperkingen waardoor ik op zoek gegaan ben naar een ander systeem. Het uitgangspunt moest zijn "bedieningsgemak" voor de gebruiker. Dat is wat Websitebaker biedt maar met beperkingen en Wordpress is het geworden door het verkrijgen van talloze templates en plugins.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.

Indien nodig zal ik zo spoedig mogelijk reageren.