woensdag 30 maart 2011

DTP- en webtalent gezocht

Creatieve recruitment actie



Reclamebureau GB10 Communications start op dinsdag 5 april een ludieke
wervingsactie, ‘GB Talentday’. Tijdens deze open dag stellen de reclamemakers hun
kantoor in het Rotterdamse Hulstkampgebouw open voor ‘Young Professionals’ op zoek
naar hét creatieve DTP -en webtalent.

Het werven van nieuwe collega’s kan volgens GB10 ook op een creatieve manier, daarom
organiseren zij ‘GB Talentday’. Op deze open dag kunnen grafische vormgevers laten zien
wat zij GB10 te bieden hebben. Mede-eigenaar Bettine Vlasman: “Tijdens deze talentendag
zoeken wij een creatieve DTP’er die kennis heeft van de basistechnieken, snel kan schakelen
en initiatief toont.” Dit laatste wordt door deze wervingsactie direct duidelijk, want het
initiatief ligt bij de sollicitant. Een voorwaarde is dat de vormgever affiniteit heeft met
webdevelopment, maar wat heeft GB10 hun werknemer eigenlijk te bieden? “Bij ons heb je
veel vrijheid en verantwoordelijkheid binnen diverse projecten en je krijgt de mogelijkheid
deze concepten uit te werken voor klanten zoals Procter & Gamble, Heinz, Pepsico en
Albert Heijn. En bij ons kun je in teamverband je ambities nastreven”, aldus Vlasman. De
communicatie van de wervingsactie verloopt via social media en posters verspreid door
Rotterdam. Deelnemers kunnen zich tot 4 april aanmelden via talent@gb10.eu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.

Indien nodig zal ik zo spoedig mogelijk reageren.