Zoeken in deze blog

Blogarchief

dinsdag 9 december 2008

Verlopen in InDesign & Illustrator :: Hoe maak je ze?

Verlopen maken in InDesign of Illustrator,.......hmmmm. Daar heb ik toch regelmatig mijn nagels in mijn bureau gezet als ik er weer een ging maken. Logisch werkt het niet maar wel simpel als je het weet.

Selecteer eerst een Swatch in het Gradient/Verloop panel door op een van de kleine vierkantjes (stops) te klikken. (zie afb. hieronder)



Ga nu naar het Swatches panel en klik met de Alt-toets ingedrukt op de kleur die jij aan je Verloop wilt toevoegen.




Als je nu het Gradient panel weer opent zul je zien dat de gekozen kleur aan het Gradient is toegevoegd op het geselecteerde Gradient Swatch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.

Indien nodig zal ik zo spoedig mogelijk reageren.