Zoeken in deze blog

Blogarchief

dinsdag 1 april 2008

Handige CMS systemen voor iedereen

Ik ben zelf geen scripter en heb zo'n beetje alle CMS systemen al eens uitgeprobeerd. Oook b.v. Joomla, die vind ikzelf niet echt makkelijk hoewel de mogelijkheden oneindig zijn. Drupal was wel vrij makkelijk maar ook daar vond ik het niet makkelijk alles naar mijn hand te zetten kwa uiterlijk. Websitebaker is het voor mij geworden en ik heb er al verschillende sites mee opgezet die stuk voor stuk hun werk goed doen.

Websitebaker
Ook een hele handige is dit CMS systeem. Hiervoor heb je wel MySQL nodig. Betrekkelijk eenvoudig te installeren. Het systeem is kinderlijk eenvoudig door iedereen te onderhouden, wel is het handig iets van HTML te weten. Een aanrader.

Pluck
CMS systeem is erg makkelijk te installeren en heeft geen database nodig.
Kind kan de was doen.

Opennewsletter
Simpel te installeren PHP nieuwsbrief software.
Platte tekst en HTML. Deze software gebruikt geen database (MySQL)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.

Indien nodig zal ik zo spoedig mogelijk reageren.