Zoeken in deze blog

Blogarchief

zondag 13 april 2008

Haar vrijstaand maken

Iets wat mij erg bezig houd de laatste tijd is het vrijstaand maken van haar en b.v. pluche speelgoed. Ik heb daar veel mee te maken voor mijn werk en eigenlijk alles wat ik in mijn werk doe is een spoedklus. Dus ik wil het goed maar ook snel hebben. De zoektocht op internet kan beginnen.

Een Engelstalige tutorial op Planet Photoshop. Dit zal mij een hoop minder stress kosten om haar en pluche speelgoed vrijstaand te maken.
http://www.planetphotoshop.com/selecting-frizzy-hair.html

Nog een hele mooie van Russell Brown
Met het Extract gereedschap ook van Russell Brown een PDF.

Nog een aardige uitleg op Gratis Cursus.

Op Transtation

Op About.com een tutorial.

Op Graphic-Design.Com een tutorial

Van het bokt.nl forum een tutorial waar je het niet zou verwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.

Indien nodig zal ik zo spoedig mogelijk reageren.