Zoeken in deze blog

Blogarchief

vrijdag 21 maart 2008

Adobe Kuler

Gezien op DesignSpitz en gelijk de link gevolgd. Misschien ben ik op een andere planeet geweest maar ik wist van het bestaan van dit online op Flash gebaseerde programma niets af. Ik zag al gauw dat ik veel vaker zal komen omdat het gebruik van kleur mij nog wel eens hoofdbrekens oplevert. Geweldig dat je de kleurpalletten kunt downloaden en importeren in een van de Adobe programma's als InDesign, Photoshop en Illustrator. Hoe makkelijk kunnen ze het nog maken. Toch kan dat. Er is nog een geweldige optie om een foto te uploaden waarna Kuler daaruit een keuze maakt van alle overheersende kleuren.



Kijk gauw op Adobe Kuler en probeer het zelf uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.

Indien nodig zal ik zo spoedig mogelijk reageren.